Sąlygos ir taisyklės

KLIENTO TEISĖS

  • Klientas, apsilankęs elektroninėje parduotuvėje, įgyja teisę naudotis teikiamomis paslaugomis, tai yra įsigyti norimą prekę už nurodytą kainą.

  • Klientas turi teisę grąžinti įsigytas prekes per keturioliką dienų (tikslesnė informacija yra nurodyta “Pristatymas ir grąžinimas” skiltyje).

KLIENTO ĮSIPAREIGOJIMAI

MŪSŲ TEISĖS

  • Jeigu klientas bando kokiomis nors priemonėmis pakenkti mūsų įmonės stabiliai veiklai (įskaitant ir kibernetines atakas), mes pasiliekame teisę be jokio perspėjimo užblokuoti agresyvaus kliento paskyrą.

  • Elektroninės parduotuvės www.gifti.lt atstovai pasilieka teisę, atsiradus svarioms aplinkybėms (įmonės bankrotas, prekių tiekėjų įmonių bankrotas, stichinės nelaimės), klientams pranešus jų nurodytu el. pašto adresu, laikinai ar visam laikui sustabdyti projekto veiklą, įsipareigojant pristatyti klientų įsigytas prekes ar grąžinti pinigus už apmokėtus, tačiau nepristatytus užsakymus.

  • www.gifti.lt turi teisę atšaukti užsakymą, jeigu: nei tiekėjų, nei pardavėjo sandelyje nebėra užsakytos prekės (-ių); klientas atliko fiktyvų užsakymą; klientas nevykdo apmokėjimo nurodymų ir įsipareigojimų; klientas nesutinka su www.gifti.lt nustatytomis taisyklėmis. Klientas informuojamas asmeniškai, jo nurodytu el. pašto adresu arba telefonu.

MŪSŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

  • Mūsų kompanijos atstovai įsipareigoja savo klientams suteikti optimaliausias, bei pilnavertes naudojimosi elektronine parduotuve galimybes.

  • Elektroninės parduotuvės www.gifti.lt atstovai įsipareigoja pristatyti užsisakytas prekes už sutartą kainą. Prekių pristatymo laikotarpis detalizuojamas šių taisyklių dalyje „PRISTATYMO INFORMACIJA“. Taip pat atkreipiame dėmesį, jog tikslus kiekvienos prekės pristatymo laikotarpis yra pateikiamas atskirai, prie kiekvienos prekės.

  • Pateikti visą informaciją apie kliento užsakymo būklę.

  • Saugoti klientų duomenis ir juos naudoti prekių pristatymo tikslais. Plačiau puslapyje - PRIVATUMO POLITIKA.

GINČŲ SPRENDIMAS

Iškilus problemoms pirmiausia visuomet kviečiame kreiptis el. paštu - info@gifti.lt

Įgyvendinant Europos Parlamento ir tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES dėl alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo bei Europos parlamento ir tarybos reglamentą Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo Europos Komisija sukūrė Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą: http://ec.europa.eu/odr/. Lietuvoje EGS platforma leidžia nepriklausomai, nešališkai, skaidriai, efektyviai, greitai ir teisingai internetu spręsti nacionalinius ir Europos Sąjungos vidaus rinkoje kylančius tarpvalstybinius vartotojų ir el. prekybą vykdančių verslininkų ginčus. EGS platforma lengva naudotis, prie jos galima prisijungti visų rūšių įrenginiais. Platforma yra daugiakalbė. Joje teikiama automatinio vertimo paslauga, kad būtų lengviau spręsti skirtingose Europos Sąjungos valstybėse narėse įsikūrusių asmenų ginčus. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba yra paskirta šios EGS platformos kontaktiniu centru Lietuvoje, kuris teikia pagalbą visoms ginčo šalims bet kuriame ginčo sprendimo etape.

Jeigu Klientas nėra patenkintas galutiniu www.gifti.lt atsakymu, dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, adresu Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroniniu paštu tarnyba@vvtat.lt, telefonu 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/ .